dissabte, 30 de maig del 2009

COMENCEM A COMPARTIR


Benvinguts al bloc de la Biblioteca de Campdevànol, aquí a més de trobar informació de la biblioteca ( podràs trobar-hi les seves novetats, les activitats que fa durant l' any, notícies
d' interés relacionades amb la biblioteca), vull que sigui un espai on poguem compartir les nostres experiències com a lectors, i dir els llibres que ens han agradat i perque, ja que llegir, com es diu en l' article de l' enllaç és saber discutir, comentar i jutjar allò escrit.
El llibre que vull començar a compartir amb tots vosaltres, és Noces Barbares de Yan Queffélec, aquest llibre ens conta la història de Ludovic, nascut d' una brutal violació quan la seva mare era gairebé una nena, i d' una manera molt culpidora veiem al llarg de la novel.la com aquest fill, que no és volgut per la seva mare, només n' espera d' ella una mirada, una petita mostra d' amor que mai pot arrivar a aconseguir. És un llibre d' una gran bellesa i poesia.

2 comentaris:

  1. Hola Adriana,
    jo ja he llegit aquest llibre que recomanes, em va agradar molt. Fa temps que el vaig llegir, però recordo que em va impactar força per la cruesa de la història narrada.
    Salut i moltes felicitats pel nou bloc de la Biblioteca de Campdevànol!!!

    ResponElimina
  2. Hola Adriana!

    Jo en concret no he llegit el llibre que proposes, però tan bon pugui, ho faré. El disseny del teu bloc m'ha agradat especialment i desitjo que els vostres usuaris s'animin a participar i enriquir-lo amb els seus comentaris. Bona Sort!

    ResponElimina